BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNOLOJİ EĞİTİM VE KÜLTÜR VAKFI KURULDU

Bilimsel Araştırma Teknoloji Eğitim ve Kültür Vakfı, Konya Şeker Sanayi ve Ticaret A.Ş. adına Recep Konuk tarafından kuruldu. 6 Kasım 2010 tarihli ve 27751 sayılı Resmi Gazete`de yayımlanan vakıf ilanına göre, vakıf merkezi Konya olan vakfın kuruluş amacı şöyle belirlendi: “Vakfın amacı, özellikle sosyal, sağlık, tarım, teknoloji, eğitim, öğretim ve kültür hizmetleri konularında faaliyette bulunmak üzere genç nesillerin: Atatürkçülüğü, Atatürk ilke ve devrimlerini, demokrasiyi, laikliği ve cumhuriyet yönetimini özümseyip bir yaşam biçimi haline getiren, bilimsel ve rasyonel düşünceyi özümsemiş; bilgili, araştırmacı, kültürlü, çağdaş teknolojiye hâkim, bilgi ve teknoloji üretebilen ve bunu insanlığın yararına kullanabilen, yüksek iş ahlâkına ve iş disiplinine sahip, uluslararası düzeyde rekabete hazır, üretici, yaratıcı, girişimci ve üstünlük sahibi, ülkemize ve tüm insanlığa daha yararlı, insana, çevreye değer veren bireyler olarak yetişmelerine, ayrıca, yaşam boyu eğitim anlayışına uygun olarak, her yaş ve seviyedeki insanın bilgi ve kültür yönünden gelişmesine, üretici ve yararlı hale gelmesine çalışmak, hizmet etmek ve katkıda bulunmaktır. Bilimsel araştırma anlayışı ve kurumlarının geliştirilmesi ile tarım sektörünün modernleşmesi ve verimli hale gelmesi için çalışmak, hizmet etmek ve katkıda bulunmaktır.” Vakfın mal varlığı 1.500.000 Tl nakit ve Vakfın organları Mütevelli Heyet, Yönetim Kurulu, Denetim Kurulu olarak belirlendi. Konuyla ilgili KonTV de yayınlanan videoyu izlemek için aşağıdaki linki tıklaya bilirsiniz. http://medyatakip.com/medya_sistem/gb_videooynat.php?gnosif=rI6VP3CT9dYDaJh6Akm46Q..&mnosif=6033hOK_oJs.&st=

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buğdayı neden ithal ediyoruz?

Diyarbakır Karpuzu Yabancı Tohuma Yenildi

Tarımsal ekipman yatırımlarına yüzde 50 hibe desteği