Hayvan Yetiştiricilerine 0 Faizli Kredi

Tarım ve Köyişleri Bakanlığı tarafından Ziraat Bankası aracılığıyla hayvancılığın desteklenmesi ve hayvancılık işletmelerinin büyümesi amacıyla 0 faizli kredi imkanı sunuldu. Ziraat Bankası tarafından kullandırılacak büyükbaş hayvan besiciliği, büyük ve küçükbaş süt sığırcılığı, damızlık sığır yetiştiricilerine kullandırılacak olan kredi ile ilgili olarak Didim Ziraat Odası'nda bilgilendirme toplantısı düzenlendi. Toplantıya İlçe Tarım Müdürü İsmail Efe, Didim Ziraat Odası Başkanı Ahmet Çetin, Didim Ziraat Odası Meclis Başkanı Bahattin Gökdemir katılırken; Ziraat Bankası Didim Şube Müdürü Selçuk Kaplan, oda yönetimi ve üyelerine kredi hakkında bilgiler verdi. Toplantının açılışında konuşan Didim Ziraat Odası Başkanı Ahmet Çetin, "Hayvancılık yapmak isteyen çiftçiler, İlçe Tarım Müdürlüğünde alacakları işletme belgeleri ile 0 faizle bankadan kredi alabilecekler. Ayrıca İşletmesi olan üretici de bu kredilerden yararlanabilecek. Detaylı bilgi almak isteyen üreticiler İlçe Tarım Müdürlüğüne ve Ziraat Bankasına uğrayarak bilgi alabilirler" dedi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buğdayı neden ithal ediyoruz?

Diyarbakır Karpuzu Yabancı Tohuma Yenildi

Tarımsal ekipman yatırımlarına yüzde 50 hibe desteği